מדפי קיר מעוצבים

מדפי קיר מעוצבים

התקנת מדפים מעוצבים לבית, כפי שתמצאו באתר של המרתף, יכולה לעשות את כל ההבדל בין קירות משעממים וריקים לבין בית מעוצב ומזמין. שילוב של מדפי קיר מעוצבים בכל אחד מחדרי הבית מאפשר לכם לשלב את הטעם האישי שלכם עם מענה על צרכי אחסון ותצוגה של פריטים אהובים.

מדפים בבית ממש לא חייבים להיות משעממים

על אף שהמדפים ממלאים תפקיד פרקטי, כמו למשל מקום אחסון לספרים בסלון, מקום למוצרי קוסמטיקה וטיפוח במקלחת או מקום לתבלינים במטבח, הם לא חייבים להיות משעממים. קיים מבחר גדול של מדפים מעוצבים לתליה שיתאימו לכל סגנון ויהוו חלק מהעיצוב הכללי של הבית.

בחירה נכונה של מדפים מעוצבים לבית

יש הרבה דברים שכדאי לחשוב עליהם לפני שבוחרים ותולים מדפים מעוצבים. למשל למה הם ישמשו – האם לאחסון או רק לתצוגה? באיזה חדר הם ישמשו אתכם ומה סגנון המדף שיתאים לאותו חדר? האם תרצו מדף אחד על הקיר או לשלב כמה מדפים ואם כמה, באיזה סידור תרצו לתלות אותם?

כל השאלות האלה יעזרו לכם לבחור את סוג המדף שמתאים ביותר לצרכים שלכם, לטעם האישי שלכם ולסגנון החיים שלכם ושל כל בני המשפחה. כמו כן, יש לקחת בחשבון את עומסי המשקל שהמדפים עומדים לשאת, וגם לדאוג שהתקנתם תאפשר לשאת משקל זה באופן בטוח ויציב. מעבר לכך, יש לבחור מדפים במידות שמתאימות לשטח הפנוי בקיר שמיועד עבורם.

איך לתלות ומה לשים על המדפים המעוצבים?

לאחר שבחרתם את המדפים שמתאימים לביתכם, תוכלו לתלות אותם במקום המיועד גם לבד. לשם כך עליכם להיעזר בסרט מדידה, פלס, דיבלים, ברגים מתאימים לסוג הקיר ומקדחה. על גבי הקיר סמנו עם עיפרון באופן ישיר את הנקודות שיש לחבר בהן ברגים, קדחו בקיר חורים והכניסו לתוכם את הדיבלים, ולאחר מכן הכניסו את הברגים ותלו את המדפים.

כעת כשהמדפים ניצבים במקומם, תוכלו להתחיל לשחק עם תצוגה של פריטים שונים. חפצים יפים כמו מזכרות מטיולים ברחבי העולם, תמונות משפחתיות, ספרים אהובים ועוד, ראויים למקום של כבוד על המדף ולא להסתתר בתוך קופסה במחסן. נסו לשלב על גבי המדפים גם עציצים שיכניסו קצת צבע או נרות יפים לאווירה נעימה של בית. 

מבחר עשיר של מדפים מעוצבים ומיוחדים לבית

בגלריה לעיצוב הבית “המרתף” יש לנו מבחר גדול במיוחד של מדפים מעוצבים יפיפיים שיעזרו לכם להציג את הפריטים האהובים עליכם בצורה אסתטית וייחודית. קולקציית המידוף הדקורטיבי שלנו כוללת מבחר מדפי נישה בשילוב מתכת ועץ בעיצובים מרהיבים ובשלל צורות ודגמים.

באתר ובגלריה שלנו תיהנו ממבחר עשיר של מדפים לעיצוב הבית, כולם יפים, עכשוויים ואיכותיים ומוצעים במחירים משתלמים במיוחד. למעשה, המדפים התלויים שאנו מספקים אינם מוצר סטנדרטי אלא פריטים בעלי עיצוב ייחודי, עכשווי וקליל, אשר לצד מענה פרקטי גם משדרגים את חזותו של החלל ומעניקים לו תוספת מיוחדת. אלו מדפים לקיר מעוצבים שמתאימים לכל חלל במרחב הביתי, אשר יעניקו לחלל את הנגיעה הסופית שעושה את כל ההבדל, בין אם מדובר במדפים תלויים לסלון, פינת אוכל, מבואה, חדר שינה, חדר עבודה, חדר ילדים ועוד.

יש לציין כי מדפים לתליה על קיר שאנו מספקים מיוצרים מחומרים איכותיים מסוגים שונים, לרבות מדפי עץ אלון מעוצבים המשלבים מתכת בצורות מגוונות, כגון מדפים או נישות מעץ שעטופים במסגרת ממתכת.

מבחר איכותי של מדפים תלויים מעוצבים

באתר ובגלריה שלנו תיהנו ממבחר מעוצב ואיכותי של מדפים לתלייה, כאשר לכל מדף יש חזות ייחודית משלו כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • מדפים שתי וערב עם שילוב עץ אלון ומתכת- מדפי תלייה מעוצבים עם מסגרת שחורה ממתכת ונישות של עץ אלון בצבע טבעי, בעיצוב שתי וערב המעניק פתרון מידוף עכשווי ונוח, בעל מראה לא שגרתי בקו עכשווי ומיוחד. המדפים מתאימים לאחסון של פריטים בודדים וייראו נהדר בכל מקום, בין אם בסלון, בכניסה לבית, במרפסת ועוד.
  • נישה אסימטרית של מדפי עץ ומסגרת מתכת- מדפי תלייה עם חזות של מסגרות קטנות של תמונות, המעניקות מסגרת מושלמת לפריטי נוי ואחסון. המדפים עשויים עם מסגרת מתכת המשלבת שמונה מדפי עץ מעוצבים בצורה מודרנית לא סימטרית, מה שהופך קיר ריק למוקד עניין בחדר.
  • מדף מעוצב עם פסים מתכת בגוון שחור ועם קרש עץ גדול- מי שצריך מדף אחד גדול ימצא בפריט הזה מענה מושלם. מדובר במדף עץ ארוך וגדול לתלייה, שהגב שלו מעוצב עם פסים דקורטיביים ממתכת, שיכול לשמש לעציצים, ספרים וכדומה. הוא יכול להשתלב בבית בכל סגנון, עיצוב מכפרי ועד מודרני, ואם תרצו תוכלו למצוא באותו גם כמדף תלייה עם קרש קטן.
  • נישה מרובעת פסים זהב- מדפי נישה לתלייה על הקיר עם מסגרת מרובעת זהובה, דקה ועדינה, שבתוכה מעוצבים מדפים בגדלים וצורות שונות, שלחלקם יש עיטור אחורי של פסים. כל אלו יוצרים יחדיו מדפים אלגנטיים בעלי חזות יוקרתית ומרשימה.

לקוחות
יקרים

אנו מספקים לכם מוצרים מהיבואן לצרכן

בעקבות המצב הבטחוני,

ובעקבות גיוסו של בעל הבית למילואים מאז תחילת המלחמה,

יתכנו עיכובים בזמני האספקה.

אנו עושים את מירב המאמצים בשבילכם

Open chat
היי, האם אוכל לעזור לך?
היי, האם אוכל לעזור לך בהתלבטות?