מראת קיר גדולה

יש הרבה שיקולים לקניית מראה, למשל הצורה שלה, הגודל והחומר ממנו היא עשויה. שווה לקחת את הזמן ולבחור את המראה הנכונה, כיוון שמראות משדרגות את מראה החדר, מוסיפות אור ויוצרות אשליה של מרחב גדול יותר.

באופן כללי ניתן לחלק את המראות הגדולות לשני סוגים: מראות קיר ומראות עומדות. מראות קיר הן מראות שתולים על הקיר והן מגיעות במגוון רחב של צורות וגדלים שיתאימו לכל חדר ולכל מטרה. המראות העומדות הן מראות שאין צורך לתלות על הקיר כיוון שיש להן מעמד שמאפשר להציב אותן על הרצפה. הן לרוב מגיעות באורך מלא ומשמשות כמראות גוף.

מבין שני הסוגים האלה, מראות קיר הן הוורסטיליות ביותר מבחינת גודל, צורה ועיצוב והן יתאימו כמעט לכל חדר בבית, החל מחדר האמבטיה וכלה בסלון או בחדר הכניסה. הצבת מראת קיר גדולה על קיר מרכזי בחדר תגרום לו להראות גדול ומואר יותר. לכן, במקרים של חדרים קטנים, הבחירה במראת קיר עדיפה על מראה עומדת כיוון שבנוסף לאפקט המגדיל שלה, היא תופסת פחות שטח רצפה.

שילוב של מראות קיר גדולות יכול לשדרג כל חדר בבית בצורה קצת אחרת. חדר כניסה קטן וחשוך יראה נהדר עם מראת קיר שתוצב מול דלת הכניסה ותיצור אשליה של חלל גדול יותר. בסלון מראה יכולה להיות אלמנט דקורטיבי שמוסיף עניין וצבע לחדר. וכמובן שהן פריט הכרחי בכל חדר שינה ובכל חדר אמבטיה כחלק משגרת ההתארגנות והטיפוח.

בגלריית המרתף – גלריה לעיצוב הבית, תוכלו למצוא מראות קיר גדולות שיוסיפו אור, מרחב ונגיעה של עיצוב לכל אחד מחדרי הבית. המראות שלנו מגיעות במבחר גדלים, צורות וסגנונות שיתאימו לכל מי שרוצה לשדרג את עיצוב הבית בקלות ובמהירות.

לקוחות
יקרים

אנו מספקים לכם מוצרים מהיבואן לצרכן

בעקבות המצב הבטחוני,

ובעקבות גיוסו של בעל הבית למילואים מאז תחילת המלחמה,

יתכנו עיכובים בזמני האספקה.

אנו עושים את מירב המאמצים בשבילכם

Open chat
היי, האם אוכל לעזור לך?
היי, האם אוכל לעזור לך בהתלבטות?