פסלים דקורטיביים לבית

אחת מצורות האומנות העתיקות ביותר בעולם היא הפיסול. פסלים תמיד היו חלק מהתרבות האנושית כחפצי פולחן, נוי ומסחר ועד היום הם מהווים פריטים נחשקים עבור אספנים ואנשים פרטיים כאחד. הפסלים משמשים לעיצוב של ארמונות, מוזיאונים, מלונות ומרחבים ציבוריים שונים, אז למה לא לשלב אותם גם בעיצוב הבית?

פסלים לעיצוב הבית יכולים להוסיף נגיעה של דרמה, משחקיות, סטייל ויופי לכל חדר מחדרי הבית ולהוות מוקד משיכה מיידי ומרשים. המיקום הנכון של הפסל על גבי מדף, בארון תצוגה או על גבי שולחן יכול לעשות כל ההבדל בין פריט נשכח וחבוי לבין פריט שגורף מחמאות מכל האורחים.

כמובן שלא לכל בית מתאים פסל בגודל טבעי של אל יווני ואין שום סיבה ללכת לכיוון הזה (אלא אם כן זה ממש הסגנון שלכם). אפשר לשלב בעיצוב הבית פסלים בגדלים שונים שיוסיפו חן מבלי להשתלט על העיצוב כולו. פסל שמונח בין הספרים בספרייה או על השולחן הפינתי ליד אגרטל פרחים, ייתן תחושה של בית שהושקעה מחשבה בעיצוב שלו.

הפסלים יכולים להעיד על הקשר תרבותי כלשהו כמו פסלים מארצות המוצא של דיירי הבית או מטיולים ברחבי העולם. הם יכולים לסמל תחושה מסוימת שנרצה להעביר בחדר כמו פסלים שמסמלים אהבה, רוגע, משפחה, קרבה, אומץ ועוד.  והם יכולים פשוט לשקף את הסגנון האישי של בעלי הבית על ידי כך שהם מציגים את פריטי הנוי האהובים עליהם.

בגלריית המרתף – הגלריה לעיצוב הבית, תוכלו למצוא פסלים דקורטיביים במגוון סגנונות שתוכלו לשלב בעיצוב של הבית בקלות. הפסלים מגיעים מכל רחבי העולם ומשקפים תרבויות וסגנונות עיצוב שונים. בנוסף לפסלים תוכלו למצוא אצלנו שלל פריטי נוי כמו סלסלות, עציצים, קישוטים, שטיחים ואביזרי דקורציה לבית.

לקוחות
יקרים

אנו מספקים לכם מוצרים מהיבואן לצרכן

בעקבות המצב הבטחוני,

ובעקבות גיוסו של בעל הבית למילואים מאז תחילת המלחמה,

יתכנו עיכובים בזמני האספקה.

אנו עושים את מירב המאמצים בשבילכם

Open chat
היי, האם אוכל לעזור לך?
היי, האם אוכל לעזור לך בהתלבטות?